Cita prèvia
Pots decidir quan vols que t’atenguem per a fer qualsevol gestió relativa al teu contracte.
D'esta manera podrem oferir-te'n la informació personalitzada.
Telèfon d’atenció al client
963 082 595/900 222 366
Utilitza aquest telèfon per a consultes o gestions comercials relacionades amb el servei
Horari d’atenció:
De dilluns a divendres de 8:00 a 21:00 h.
Avaries i incidències
900 203 131
Disponible les 24 hores i els 365 dies de l’any per als serveis d’aigua i clavegueram. T’informarem del tipus d’avaria, de la seua importància i de la durada aproximada de la intervenció
626 605 476 Abre aplicación Whatsapp en nueva ventana
Canal d'informació i consultes per missatgeria instantània
Horari d’atenció:
De dilluns a divendres de 8:00 a 21:00 h.
Pots decidir quan vols que t’atenguem per a fer qualsevol gestió relativa al teu contracte.
Per a fer el tràmit, et demanarem el document d’identitat que t’acredite: DNI, NIE o NIF.
Si la teua consulta està relacionada amb un pagament, una factura o un contracte.
Si no eres el titular del contracte, necessitarem el document d’autorització.
Consulta la documentació necessària per a les noves altes.
Adreça
C/ Maestro Soler núm. 36 baix
46980
Prèvia concertació de cita prèvia