Prior appointment
You can decide when you would like us to contact you so we can help with any account-related procedures.
By doing this we can offer you personalised information on your town or municipality.
Teléfono de Atención al cliente
963 082 595/900 222 366
Utiliza este teléfono para consultas o gestiones comerciales relacionadas con el servicio
Customer service hours:
De lunes a viernes de 8:00 a 21:00 h.
Teléfono de Averías e incidencias
900 203 131
Disponible las 24 H, los 365 días del año para los servicios de agua y alcantarillado. Te informaremos sobre el tipo de avería, su importancia y la duración aproximada de la intervención.
Canal de información y consultas por mensajería instantánea
Customer service hours:
De lunes a viernes de 08:00 a 21:00 h.
You can decide when you would like us to contact you so we can help with any account-related procedures.
In order to complete the procedure we will ask you for your identity document: DNI, NIE or NIF.
If your inquiry is related to a payment, invoice or contract.
If you are not the account holder, we will need the document authorising you to act on their behalf.
Check the documentation required for new supply connections.